رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان زنجان با حضور در مساجد امام سجاد و جامع زنجان به مشکلات قضایی مردم رسیدگی کرد

20:28 - 07 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۰۹۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان زنجان با حضور در مساجد امام سجاد و جامع زنجان به مشکلات قضایی مردم رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان زنجان امروز  در دیدار مردمی با حضور در مساجد امام سجاد منطقه زیبا شهر  و جامع زنجان  پای صحبت‌های اهالی نشست.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقي نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در پنجمین  روزماه مبارک رمضان  امروز دوشنبه هفتم فروردین  در دیدار مردمی به همراه  معاونین قضایی با حضور در مساجد امام سجاد منطقه زیبا شهر  و جامع زنجان  پای صحبت‌ها و مشکلات اهالی نشست.

 

 حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در این دیدار ها با تبریک سال جدید و بهار قرآن گفت : ماه نزول قرآن ،ماه برکت ،مغفرت و کرم خدای متعال است و به تعبیری شیطان در این ماه در غل و زنجیر است.

 

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های قوه قضائیه  و تاکیدات رئیس دستگاه قضا ارتباط مسئولان قضایی با مردم آنهم حضور در میان مردم در مساجد است بیان کرد : به حمدالله چند سالی است که این برنامه دستور کار دادگستری استان زنجان قرار گرفته و توفیقات بسیار خوبی هم بهمراه داشته است .

 

عالیترین مقام قضائی استان با اشاره به اینکه در سال گذشته مسئولان قضایی استان در ۲۲۷ مسجد  حضور پیدا کردند افزود :با برنامه ریزی انجام شده و با تلاش همکاران این میزان در سال جدید  افزایش خواهد یافت .

 

رئیس کل دادگستری زنجان حضور مسئولان را در میان مردم و آگاهی از مشکلات آنها و نشستن پای درد دل و صحبت‌های ولی نعمتان را در اصل یک وظیفه ، تکلیف و در واقع یک توفیق الهی است و مسئولان نباید صف و فاصله شان را با مردم جدا کنند ،چرا که هر کجا با مردم بودیم فایده بردیم .

 

حجت الاسلام صادقی نیارکی با  بیان اينکه در دیدارهای عمومی  و مردمی در مساجد ممکن است برخی از مراجعین مشکلات شخصی و قضایی نداشته باشند اظهار کرد : آگاهی از برخی مشکلات منطقه‌ای و محله ای که مردم از آن رنج می‌برند  هرچند از وظایف دستگاه قضایی نباشد اما همین آگاهی از آنها  و  پیگیری مشکلات  از مسئولان متولی در رفع دغدغه و مشکلات موثر است این همان  مصداق حقوق عامه است.

 

در این دیدارهای صمیمی مسئولان قضایی که همزمان در تمامی حوزه های قضایی استان در مساجد شهری  و روستایی  برگزار می‌شود تا پایان ماه مبارک ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *